poniedziałek, 29 sierpnia 2016



Smaki Grecji



Dieta śródziemnomorska jest uważana za jedną z najzdrowszych. Przypisuje się jej, np.: dłuższą młodość, lepsza kondycje, mocniejsze zdrowie. Warto także dodać, że większość tych potraw są bardzo łatwe i szybkie w przyrządzaniu i śmiało można te smaki zabrać ze sobą do domu. W różnych krajach znajdziemy inne odsłony tej diety,  a ja osobiście bardzo lubię grecką wersje. Greckie smaki, gdzie prym wiodą oliwa z oliwek, ser feta, warzywa, owoce oraz oczywiście frutti di mare. 


Ogromnym plusem są także zapierające dech w piersiach widoki. Ja kocham Grecki klimat, a obiad jedzony w takiej aranżacji to czysta przyjemność.

Bruschetty z krewetkami, grecka sałatka, obowiązkowo pita oraz piwo Mythos.

Rybki z grilla, sałatka z avocado, spaghetti z krewetkami

Kreteńska sałatka, risotto z frutti di mare, krewetki w tempurze

Krewetki w sosie pomidorowym, pizza frutti di mare, grecka sałatka

Grecka sałatka, linguine frutti di mare oraz zapiekany ser feta

Sałatka z krabem, spaghetti z mątwą oraz frutti di mare, krewetki w tempurze

Z ogromną przyjemność mogłam kolejny raz zainspirować się smakami i przenieść je na talerze moich bliskich. Obecnie wiele produktów z łatwością znajdziecie w polskich sklepach spożywczych. 


1 komentarz:

  1. Uwielbiam!
    Również w ubiegłym roku byłam w Grecji, za rok również planuje się tam wybrać.
    Przez Twoje zdjęcia oczekiwanie stało się bardziej uciążliwe, ponieważ przypomniałaś mi o greckich pysznościach.:)

    OdpowiedzUsuń